Добро
Добро Хутірський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червонослобідської сільської ради Черкаської області. Урок Доброти для учнів 2 класу організувала та провела вчитель початкових класів Драголюб Олена Федорівна. Використовуючи різні форми роботи, діти виконували цікаві завдання, пов'язані із ключовим поняттям "ДОБРО": 1. Робота в парах: вставити пропущені літери і прочитати вірш. 2. Конкурс на кращого читця (представників груп) віршів про добро. 3. Групова робота із леґо-цеглинками: з'єднати частини прислів'їв.
Що таке є доброта? Це є серця висота!
Що таке є доброта? Це є серця висота! Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Смілянської міської ради Черкаської області. Годину спілкування «Що таке є доброта? Це є серця висота!» у 4 класі організувала та провела вчитель початкових класів Макарова Оксана Миколаївна. Під час години спілкування діти складали прислів'я, давали цінні поради, приміряли на себе різні соціальні ролі (допомога людям похилого віку, поради для малечі).
Живи, добро звершай та нагород за це не вимагай
Живи, добро звершай та нагород за це не вимагай Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Смілянської міської ради Черкаської області. Тренінгове заняття «Живи, добро звершай та нагород за це не вимагай» у 3 класі організувала та провела вчитель початкових класів Сторчеус Євгенія Валеріївна. Виконуючи тренінгові завдання, діти ознайомилися з правилами доброзичливого спілкування з оточуючим світом та створили веселку настрою свого класу.
Той, що творить добро, творить саме життя
Той, що творить добро, творить саме життя Софіївський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області. Відповідно до щорічної акції Міжнародного центру гуманної педагогіки вчитель початкових класів Ірина Миколаївна Попович у березні провела у 4 класі Урок Добра. Темою уроку стали слова: «Той, що творить добро, творить саме життя». Розкривалася тема уроку за допомогою таких видів роботи: кросворд «Добро», криголам «Сонечко». Використовувався також метод «Гронування».
|