Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (за видом освітньої послуги «ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ»)
1. Найменування педагогічних читань – «Як любити дітей?»
2.Вид підвищення кваліфікації - навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у педагогічних читаннях).
3.Розробник педагогічних читань – «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки».
Спікери:
Шалва Амонашвілі, доктор психологічних наук, професор, іноземний член Національної академії педагогічних наук України, Лицар Гуманної Педагогіки;
Паата Амонашвілі, президент Міжнародного центру Гуманної Педагогіки, директор студії «Басті Бубу», доктор психологічних наук, Лицар Гуманної Педагогіки;
Станіслав Крук, кандидат педагогічних наук, президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, віцепрезидент Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;
Вікторія Бак, кандидатка педагогічних наук, учителька біології Бахмутського НВК №11, учитель-методист, Відмінник освіти України, віцепрезидентка ГО ВАГП, Лицар Гуманної Педагогіки;
Світлана Гаряча, завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», кандидатка педагогічних наук, віцепрезидентка Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;
Валентина Матяшук, кандидатка історичних наук, завідувачка кафедри педагогіки Львівського ОІППО, голова Львівського обласного центру ГП, Лицар Гуманної Педагогіки;
Анна-Марія Богосвятська, завідувачка кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка філологічних наук, член-кореспондентка Ноосферної академії науки та освіти, Лицар Гуманної Педагогіки;
Ніна Салієнко, викладачка педагогіки Дніпровської академії музики ім.Михайла Глінки, членкиня Правління Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки.
Ігор Ерметов, лікар, віцепрезидент ГО ВАГП, Лицар Гуманної Педагогіки;
Валентина Кіріна-Радчук, методистка КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С. Макаренка», голова Сумського обласного центру Гуманної Педагогіки, членкиня правління ГО ВАГП, Відмінник освіти України, Лицар Гуманної Педагогіки;
Вікторія Коломієць, учителька зарубіжної літератури Еколого-природничого ліцею №116 м. Києва, членкиня правління ГО ВАГП, Учитель Гуманної Педагогіки;
Олена Брусенцова, учителька початкових класів Дніпровського КЗО «СЗШ №58», вчитель вищої категорії, викладачка педагогіки Дніпропетровської академії музики ім. Михайла Глінки, викладач ‒ методист, Вчитель Гуманної Педагогіки;
Майя Первак, учителька початкових класів, вчитель-методист, керівниця Вінницького Центру ГП, Учитель Гуманної Педагогіки;
Ольга Чоловська, вчителька зарубіжної літератури Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Учитель Гуманної Педагогіки;
Валентина Безвершук, учителька фізики, учитель-методист, членкіня ГО ВАГП, Відмінник освіти України, Лицар Гуманної Педагогіки;
Вікторія Таран, голова циклової комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж імені А.С.Макаренка», Учитель Гуманної Педагогіки;
Наталія Михайленко, голова циклової комісії шкільної педагогіки, психології КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж ім. А.С.Макаренка», Учитель Гуманної Педагогіки;
Людмила Клименко, завідувачка навчально-виробничої практики КЗ СОР «Лебединський педагогічний фаховий коледж ім. А.С.Макаренка»;
Вікторія Чекіньова, учителька початкових класів Дніпровського КЗО «СЗШ № 89», учитель-методист, Учитель Гуманної Педагогіки;
Олена Ходюк, учителька зарубіжної літератури Шумського НВК «загальноосвітній навчальний заклад I–III ст. – гімназія», Тернопільська обл., учитель-методист, керівниця відокремленого підрозділу молодіжної організації Пласт Національної Скаутської Організації України «Станиця Шумськ», сеніорка праці;
Лариса Губанова, учителька початкових класів Дніпровської ЗОШ № 80, учитель вищої категорії, Учитель Гуманної Педагогіки;
Марія Журавльова, вчителька української мови та літератури Містківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Пустомитівського р-ну Львівської області;
Людмила Яловицька, вчителька початкових класів Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2.
4. Мета педагогічних читань: обговорити актуальні проблеми освітньої діяльності з позицій гуманної педагогіки, розглянути ключові питання, які є основою духовного життя людини, розуміння свого становлення на шляху любові до дитини; сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної компетентності; удосконалити теоретичну та практичну підготовку педагогів з питань гуманно-особистісного підходу до вихованців; підвищення мотивації до саморозвитку та самореалізації.
5. Напрям педагогічних читань - педагогічна освіта.
6. Зміст педагогічних читань:
1) Любов до дитини, яка вона? Чи можна навчитись любити дитину?
2) Мистецтво любити дитину в собі.
3) Уроки Серця для дітей та дорослих.
4) Любов – духовна категорія. Духовний світ дитини.
5) Виклики сучасності та необхідність збереження людських цінностей.
6) Українська культурна традиція любові до дитини.
7. Обсяг (тривалість) Читань - 8 годин/ 0,26 кредиту ЄКТС.
8. Форма Читань – змішана.
9. Цільова аудиторія. Читання рекомендовані для викладачів, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів, спеціалістів управлінь освіти, соціально-психологічних служб, громадських організацій, студентів, батьків.
10. Перелік компетентностей, що удосконалюватимуться (набуватимуться):
Загальні: психологічна та загальнокультурна компетентність, педагогічна ерудиція; системність мислення; інноваційність мислення (здатність модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу); детермінізм мислення (здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки); перспективність мислення (здатність прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу); продуктивність мислення (здатність розробляти методичний матеріал); науковість мислення (готовність проводити педагогічні дослідження), соціальна компетентність та соціальна активність; готовність презентувати себе й свій педагогічний досвід;
Фахові: підвищення професійної компетентності педагогів; активізація пізнавальної діяльності; підвищення рівня педагогічної культури; удосконалення процесу самопізнання й рефлексії; формування світоглядної і діяльнісної основи особистісно-орієнтованої взаємодії педагогів з вихованцями, їхніми батьками, іншими учасниками освітнього процесу; розвиток креативності педагогічних працівників, їх готовність і здатність до інноваційної діяльності.
Програму укладено згідно з п. 2 ст. 59 ЗУ «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133) і Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (наказ МОН від 15.10.2018 р. № 36).