Українська (UKR)

Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників «НУШ та сучасний освітній простір у світлі Гуманної Педагогіки» (за видом освітньої послуги «НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ»)

1.Найменування – «НУШ та сучасний освітній простір у світлі Гуманної Педагогіки»

2.Вид підвищення кваліфікації – навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у науково-практичній конференції).

3.Розробник – Всеукраїнське громадське об’єднання «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки».

Спікери:

Крук Станіслав Леонідович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, президент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;

Бак Вікторія Федорівна, вчитель біології Бахмутського НВК № 11, учитель-методист, Відмінник освіти України, кандидат педагогічних наук, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;

Безвершук Валентина Никандрівна, учитель фізики та астрономії, вчитель-методист, відмінник освіти України, лауреат премії Сороса, співробітниця Вінницького обласного відділення ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;

Брусенцева Олена Михайлівна, вчитель-методист, учитель початкових класів Дніпровської гімназії № 58, Учитель Гуманної Педагогіки;

Деркач Валентина Федорівна, директор Павлиського ліцею імені В.О.Сухомлинського Онуфріївської селищної ради Кіровоградської області (смт. Павлиш), вчитель-методист, Заслужений працівник освіти України, Відмінник освіти України;

Карбовська Вікторія Петрівна, практичний психолог, арт-терапевт БФ «Слов’янське серце», співзасновниця ГО «Центр розвитку людини та сім’ї «Сонячний Зайчик»;

Лобач Володимир Васильович, викладач музичної школи №2 ім. Ю.С.Мейтуса м. Кропивницький;

Мооль Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії, викладач сценічного руху й сучасного спортивного танцю музичної школи №3 м. Одеса;

Новакова Ірина Петрівна, директор ГО «Центр розвитку людини та сім’ї «Сонячний Зайчик» (м. Кропивницький), керівник Кіровоградського обласного центру ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Учитель Гуманної Педагогіки;

Первак Майя Стефанівна, вчитель-методист, учитель української мови та літератури комунального закладу «Вінницький ліцей №35», керівник Вінницького обласного відділення ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Учитель Гуманної Педагогіки;

Передерій Людмила Василівна, президент Теософського товариства «Лайя», лікар-терапевт вищої категорії, викладач внутрішніх хвороб;

Розенкова Світлана Валентинівна, вчитель зарубіжної літератури, вчитель-методист, відмінник освіти України, керівник Запорізького обласного відділення обласного відділення ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки.

4. Мета науково-практичної конференції: обговорити актуальні проблеми освітньої діяльності з позицій гуманної педагогіки; розглянути ключові питання, які є основою побудови особистісно орієнтованого гуманістично спрямованого освітнього процесу; сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної компетентності; удосконалити теоретичну та практичну підготовку педагогів з питань організації освітнього процесу в Новій українській школі; гуманно-особистісного підходу до студентів, учнів, вихованців; підвищення мотивації педагогів до саморозвитку та самореалізації.

5. Напрям науково-практичної конференції – педагогічна освіта.

6. Зміст науково-практичної конференції:

1) Історія розвитку руху Гуманної Педагогіки у світі і в Україні;

2) Духовний гуманізм як основна освітня цінність;

3) Класична педагогічна спадщина України як фундамент сучасної української педагогіки. «Антологія Гуманної Педагогіки України»;

4) Створення освітнього середовища, що сприяє високій мотивації учнів;

5) Практичні засади формування ключових компетентностей учнів Нової української школи;

6) Духовний світ учителя як зразок для самовиховання учнів;

7) Засоби формування гуманістичного світогляду;

8) Любов, духовність, серце як педагогічні категорії;

9) Писемне мовлення як засіб самовиховання дитини;

10) Факультативні курси для виховання духовності;

11) Виховання духовності й патріотизму через волонтерську діяльність;

12) Практики стійкості як інструмент моральної саморегуляції. Шляхи досягнення педагогічної резильєнтності педагога;

13) Здоров’язбережувальна компетентність учителя.

7. Обсяг (тривалість) науково-практичної конференції – 15 годин / 0,5 кредита ЄКТС.

8. Форма науково-практичної конференції – очна.

9.Цільова аудиторія: науковці, викладачі, учителі, вихователі закладів дошкільної освіти, педагогічні працівники позашкільних навчальних закладів, спеціалісти управлінь освіти, соціально-психологічних служб, громадські організації, студенти, батьки.

10. Перелік компетентностей, що удосконалюватимуться/набуватимуться:

Загальні: психологічна та загальнокультурна компетентність, педагогічна ерудиція; системність мислення; інноваційність мислення (здатність модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу); детермінізм мислення (здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки); перспективність мислення (здатність прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу); продуктивність мислення (здатність розробляти методичний матеріал); науковість мислення (готовність проводити педагогічні дослідження), соціальна компетентність та соціальна активність; здоров’язбережувальна компетентність; готовність презентувати себе й свій педагогічний досвід;

Фахові: підвищення професійної компетентності педагогів; створення умов для підвищення мотивації учнів, активізації їх пізнавальної діяльності; підвищення рівня педагогічної культури; удосконалення процесу самопізнання й рефлексії; формування світоглядної і діяльнісної основи особистісно-орієнтованої взаємодії педагогів з вихованцями, їхніми батьками, іншими учасниками освітнього процесу; розвиток креативності педагогічних працівників, їх готовність і здатність до інноваційної діяльності.

Програму укладено згідно з п. 2 ст. 59 ЗУ «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (зі змінами й доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133) і Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (наказ МОН від 15.10.2018 р. № 36)