Українська (UKR)

Новини

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 31/10/2018р.

31 жовтня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.


Тема: «Особистість, світогляд, гармонія або як залишитися Людиною в такому мінливому світі»


Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, кандидат психологічних наук, член Правління ВАГП, заступник Голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант школи гуманної педагогіки, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.


Особистість… З чого починається особистість? Особистістю народжуються чи стають? Якщо стають, то хто коли і як впливає на становлення особистості? Як формується наш світогляд? Що таке патріотичне виховання? Куди зникає спокій і радість нашого серця? Конкуруємо чи домовляємося? На ці та інші питання шукали відповідь учасники київських студій, створюючи власну теорію розвитку особистості.

 

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 18/10/2018р.

18 жовтня 2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: «Уявлення про серце у Давноіндійській, Давньокитайській філософії та медицині»

Гість студій:

В'ячеслав Костянтинович Гаврилькевич, кандидат психологічних наук, доцент, заступник директора Центру інноваційної педагогіки та психології, доцент кафедри психології та педагогіки Хмельницького національного університету, голова Хмельницького обласного центру Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації гуманної педагогіки, Лицар гуманної педагогіки (м. Хмельницький)

Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Форма проведення: семінар-практикум


Гість студій Вячеслав Гаврилькевич оповив слухачів магією знань про серце у Давньоіндійській, Давньокитайській філософії та медицині. «Учитель має бути учнем у свого Серця» Щоб бути учнем Серця, Серце потрібно знати…Чи будуємо ми стосунки зі своїм серцем? «Від недумання про серце, серце болить».

Серце – це не лише фізіологічний орган, це духовно-психофізіологічна лабораторія людини. Серце – перший орган, який з’являється в ембріональному розвитку. Вогонь серця забезпечує цілісність людини. Серце – це корінь всього, вчиненого нами. «Квіткою серця є обличя людини».

 

 

Підсумки Київських Студій гуманної педагогіки 4/10/2018р.

4 жовтня  2018р. в освітньому агентстві «DEC education» за навчальною програмою «Простір духовного розвитку особистості» відбулися Київські Студії гуманної педагогіки, у яких взяли участь активно-відповідальні учителі, вихователі, батьки.

Тема: " Людина людині - Людина "

Гість студій:

Валентин Васильович Рибалка, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу психології праці Інституту  педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, автор 523 наукових робіт у галузі психології.

Серед визначних наукових здобутків Валентина Васильовича варто відзначити створення психологічної теорії особистості, яка базується на моделі тривимірної, поетапно конкретизованої психологічної структури особистості, а також розробку концепції розвитку творчо обдарованої особистості, культурологічних та аксіологічних аспектів психології честі та гідності особистості.

Електронна бібліотека НАПН України -

http://lib.iitta.gov.ua/view/creators/index.==0420.html

Ведуча студій:

Зінаїда Іванівна Хоменко, керівник студій, Вчитель Гуманної Педагогіки.

Форма проведення:  семінар-практикум

Людина Людині - Людина. Як залишитися людиною в такому розмаїтому, непередбачуваному, стрімкому сьогоденні?


Зустріч з професором Валентином Васильовичем спонукала замислитися над проблемами філософії життя сучасного українця. І не просто теоретичної філософії, а практики щасливого життя. В якому суспільстві живемо, яке суспільство формуємо?

Повноправні члени нашого суспільства сьогодні граються в дитячих садочках, навчаються за партами в школі. Ми всі рівні, маленькі й дорослі. Ми всі об’єднані людською честю і людською гідністю. Як зберегти в собі ту золоту середину, яка дозволяє і себе цінувати і в інших бачити цінність, значимість, унікальність, неповторність?

Коли розпочинати практику демократії? В сім'ї, у взаєминах між чоловіком і дружиною, між батьками і дітьми, потім дитина удосконалює навички демократії в садочку, школі… Чи ж багато в нас демократії у цих найважливіших цеглинках суспільства? На чому вибудовуємо стосунки: на повазі, турботі чи на страхові, тиску?

Рятує всіх НАДІЯ…

Валентин Васильвич Рибалка – невичерпне джерело мудрості. Слухаєш, наповнюєшся світлом, вірою, бажанням працювати над собою…

Низький уклін, ВАМ ВЧИТЕЛЮ!

 

 

Навчальна програма «ПРОСТІР ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ»

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ


Автори програми:

Помиткін Едуард Олександрович, доктор психологічних наук, професор, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;

Хоменко Зінаїда Іванівна, кандидат психологічних наук, член правління ВГО Всеукраїнської культурно-освітньої Асоціації гуманної педагогіки, заступник голови київського міського центру ВАГП, науковий консультант школи гуманної педагогіки, Вчитель Гуманної Педагогіки.

м. Київ, 2018р.

 

Attachments:
Download this file (Програма_Студій.doc)Програма_Студій.doc(113 Kb)
 
Більше статтей...