1. Найменування–«Бути людиною»
2. Вид підвищення кваліфікації - навчання за програмою підвищення кваліфікації (участь у педагогічних читаннях).
3. Розробник – ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки».
Спікери:
Крук Станіслав Леонідович, кандидат педагогічних наук, доцент, президент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;
Бак Вікторія Федорівна, кандидат педагогічних наук, вчитель біології Бахмутського НВК № 11, вчитель-методист, відмінник освіти України, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки»,Лицар Гуманної Педагогіки;
Гаряча Світлана Анатоліївна, кандидат педагогічних наук,завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Черкаського ОІПОПП, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;
Ерметов Ігор Олегович, заступник начальника Медичного центру Національної гвардії України з експертизи, майор медичної служби, психолог, віцепрезидент ВГО «Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної педагогіки», Лицар Гуманної Педагогіки;
Салієнко Ніна Олександрівна, викладач Дніпровської академії музики, керівник Дніпровського Центру Гуманної педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;
Безвершук Валентина Никандрівна, вчитель-методист, вчитель фізики та астрономії, відмінник освіти України, лауреат премії Сороса, Лицар Гуманної Педагогіки, співробітниця Вінницького осередку Всеукраїнської Асоціації Гуманної Педагогіки;
Розенкова Світлана Валентинівна, вчитель-методист, вчитель зарубіжної літератури ЗЗОШ "ОСНОВА", керівник Запорізького обласного відділення Гуманної Педагогіки, Лицар Гуманної Педагогіки;
Брусенцева Олена Михайлівна, вчитель початкових класів КЗО «СЗШ № 58» ДМР, вчитель вищої категорії, викладач-методист, Учитель Гуманної Педагогіки;
Первак Майя Стефанівна, учитель початкових класів Вінницького ліцею №35, Учитель Гуманної Педагогіки;
Бичівник Альона Вікторівна, вчитель початкових класів Гімназії №1 м.Новомосковська, вчитель-методист, вчитель вищої категорії, Учитель Гуманної Педагогіки ;
Добрянська Ольга Сергіївна, художниця, керівник творчої майстерні "Доля" м. Вінниця.
4. Мета педагогічних читань: обговорити актуальні проблеми освітньої діяльності з позицій гуманної педагогіки; розглянути ключові питання, які є основою духовного життя людини;проаналізувати свій шлях зростання в людському вимірі, свій досвід змін самовдосконалення та виховання сенсів людського життя; сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної компетентності; удосконалити теоретичну та практичну підготовку педагогів з питань гуманно-особистісного підходу до вихованців; підвищення мотивації до саморозвитку та самореалізації.
5. Напрям педагогічних читань - педагогічна освіта.
6. Зміст педагогічних читань:
1) Сенси та цінності Гуманної Педагогіки, як створювати гуманний освітній простір;
2) Людський вимір нашого життя. Випробування та їх проходження. Як бути людиною;
3) Учитель, діти та війна. Джерела нашої стійкості.
7. Обсяг (тривалість) Читань - 16 годин/ 0,53 кредита ЄКТС.
8. Форма Читань – очна.
9. Цільова аудиторія. Читання рекомендовані для науковців, викладачів, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів, спеціалістів управлінь освіти, соціально-психологічних служб, громадських організацій, студентів, батьків.
10. Перелік компетентностей, що удосконалюватимуться/набуватимуться:
загальні: психологічна та загальнокультурна компетентність, педагогічна ерудиція; системність мислення; інноваційність мислення (здатність модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу); детермінізм мислення (здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки); перспективність мислення (здатність прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу); продуктивність мислення (здатність розробляти методичний матеріал); науковість мислення (готовність проводити педагогічні дослідження), соціальна компетентність та соціальна активність; готовність презентувати себе й свій педагогічний досвід;
фахові: підвищення професійної компетентності педагогів; активізація пізнавальної діяльності; підвищення рівня педагогічної культури; удосконалення процесу самопізнання й рефлексії; формування світоглядної і діяльнісної основи особистісно-орієнтованої взаємодії педагогів з вихованцями, їхніми батьками, іншими учасниками освітнього процесу; розвиток креативності педагогічних працівників, їх готовність і здатність до інноваційної діяльності.
Програму укладено згідно з п. 2 ст. 59 ЗУ «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови КМУ від 21 серпня 2019 рокуи № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133) і Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (наказ МОН від 15.10.2018 р. № 36)