Друзі! До розділу "Статті, публікації" на нашому сайті додано праці Валентини Петрівни Матяшук "Педагогіка Любові""Проблема облагородження душі й серця Дитини в педагогічній творчості Ш.О. Амонашвілі""Гуманно-особистісний підхід до виховання школярів як спосіб морального оздоровлення суспільства".

Про автора: Матяшук Валентина Петрівна, кандидат історичних наук, ТВО доцента кафедри розвитку особистості Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 

Друзі! До розділу "Статті, публікації" на нашому сайті додано праці Валентини Петрівни Матяшук "Педагогіка Любові""Проблема облагородження душі й серця Дитини в педагогічній творчості Ш.О. Амонашвілі""Гуманно-особистісний підхід до виховання школярів як спосіб морального оздоровлення суспільства".

Про автора: Матяшук Валентина Петрівна, кандидат історичних наук, ТВО доцента кафедри розвитку особистості Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 

Проблема сучасного вчителя – відійти від авторитарної педагогіки, яка орієнтована на формування знань, умінь та навичок і головний акцент ставить на процес навчання. Вона задовольняється врахуванням психологічних та вікових особливостей дітей, проголошує постулат про підготовку підростаючого покоління до життя. Але ж дитина ВЖЕ ЖИВЕ, проживає свої неповторні дні дитинства! Замість того, щоб створити всі умови для розквіту її вроджених талантів, авторитарна педагогіка пристосовує дитину до життя.

Немає і не було жодної держави у світі, яка би не хотіла покращити стан виховання підростаючого покоління. Прагнення людства до досконалості природні і зрозумілі. Але бувають інколи в історії моменти, коли саме виховання набуває особливої ваги, коли від нього залежить, яким буде завтрашній день цього народу чи цієї держави, адже сформоване нове конструктивне мислення молоді, що виходить у доросле життя, здатне переламати застарілі чи шкідливі стереотипи суспільного буття. Саме такий момент наступив нині в Україні. Моральний занепад охопив усі верстви суспільства, становить реальну загрозу фізичному та психосоціальному здоров’ю української нації, державотворчим процесам. Зупинити його люди, які допустили своєю діяльністю чи бездіяльністю такий стан справ, не зможуть, всі надії на краще майбутнє мають пов’язуватися з молоддю, а це покладає на школу принципово нові завдання із виховання школярів.