andr10Очень важно, дорогие коллеги, серьезно подумать и вникнуть в семантику понятий: учитель, духовность, педагогическое сознание, расширение сознания, утончение сознания, путь сознания и в др. базисные категории гуманной педагогики которые являются этическим остовом и нравственными скрепами Школы Жизни. Атмосфера доверия, сотрудничества и самовоспитания в школе возможна только на основе сознательной дисциплины любви. И аксиома «любовь воспитывает любовь» есть истина Школы Жизни. Вера учителя в силу гуманной педагогики делает его прекрасномыслящим и открытым к допущениям истины. Мудрость Индии говорит: Кто следует путями истины, тот должен понимать допущение совершенствования материи. Полезно в школах учить беспредельности совершенствования.

Так как педагогический процесс явление исключительно субъективное, то мировоззрение учителя – это самый главный воспитывающий и образовывающий магнит школы. Возвышенное, расширенное сознание учителя помогает систематизировать свой внутренний мир и по законам гармонии, красоты, радости облагородить образовательный процесс. Мировоззрение учителя – это наше внутреннее зрение, педагогические глаза сердца и духа. В гуманной педагогике именно в этом основа – расширить миропонимание учителя до восприятия ребенка в четвертом измерении. Как только этот момент истины происходит, то ученик воспринимается многомерно: он Явление Света, он носитель благородной миссии, он обладатель беспредельной энергии духа и при мудром водительстве учителя ученику все под силу.

Шановні друзі! В липні 2012 р. ми в перший раз відмітили День Гуманної Педагогіки. В цей день рік потому був підписаний Маніфест Гуманної Педагогіки. Будь ласка, знайдіть час і напишіть нам, поділіться вашими враженнями, вашою думкою про Маніфест Гуманної Педагогіки. Дайте, будь ласка, відповідь на питання:

-   Чим став для Вас Маніфест Гуманної Педагогіки?

-   Чи змінився Ваш світогляд за минулий рік?

-   Чи вплинув Маніфест на Ваше ставлення до життя, до Вашої роботи чи справи?

-   Як поставилися до Маніфесту Ваші друзі, колеги, родичі та Ваші діти?

-   А взагалі, напишіть те, що хотілося би написати, поділитися або побажати друзям, колегам, однодумцям, майбутнім поколінням. Може це буде послання нам самим, тільки завтрашнім?

Ви можете дати відповідь у любій формі: письмово або у вигляді відео звернення (переважніше).

Відгуки надсилати на эл.адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

moscow42888888

  Завершились ХI Международные Педагогические Чтения в Москве  «Учитель,  вдохнови меня на творчество!», которые проходили 9 - 11  января 2012 года в  Московском городском педагогическом университете.  Заложена еще одна ступень  восхождения к учительскому мастерству, и  радует то, что с каждым годом пополняются  ряды учителей, применяющих  гуманно-личностный поход в работе с детьми, готовых  щедро поделиться  приобретенным опытом.

 

 

 

 


Bak1Вікторія Федорівна Бак, учитель вищої категорії, учитель-методист, «Відмінник освіти України», лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 97», Соросівський учитель, «Лицар Гуманної Педагогіки», вчитель біології, вчитель авторського еколого-етичного курсу «Світ Краси» для 1 - 7 класів, философо - етичного курсу «Зерцало юності» для 8 - 11 класів. Працює в НВК № 11 м. Артемівська (Україна), педстаж 22 роки. Віце-президент ВАГП. Домашня адреса: 84500, вул. Зарічна 37 А, м. Артемівськ, обл. Донецька, Україна, д.т. (8.10.380.62.74) 2-52-44. e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Форма: моделювання уроку біології в 10 класі. "Віруси. Будова, біологія та гіпотези виникнення". (Від будови вірусів до будови Всесвіту).

Лейтмотив: «Натхнення рідкісне явище, щоб натхнення зійшло на нас необхідно   устремління до нього»  Ш.О.Амонашвілі

Нове знання: узагальнюючи знання про будову та біологію вірусів, створити простір творчого устремління для запропонування гіпотез їх походження, які можуть пояснити закономірності існування Всесвіту.

Демонстрація прийомів: спільні роздуми учителя та учнів, які розширюють знання та дають можливість вийти на новий рівень узагальнень наукових знань. Створення умов для загострення погляду учнів на свій особистий внутрішній світ через устремління, знайти відповідь на запитання: "Навіщо це нам знати?"

Як створюється творчій простір: через занурення в історію відкриття вірусів та в історію наукового пошуку вчених, які вміли припускати та не заперечувати нове знання. Також через створення духовної єдності між учнями та учителем, в якій кожен довіряє і підтримує один одного у спільному пошуку істини, що дає змогу розширити наукові погляди від будови вірусів до будови Всесвіту.