Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Артемівської міської ради

Донецької області

 

 

Розробка виховної години для 5 класу

«Я вірю в силу доброти» (2014 р.)

Підготувала:

Класний керівник 5-Б класу

Косяк Наталя Миколаївна

Мета: Формувати моральні основи дитячої особистості, сприяти вихованню доброї, чуйної, лагідної людини. Виховувати потребу в самовдосконаленні та самовихованні. Формувати в учнів ціннісну орієнтацію, здатність формулюва­ти моральні судження, розвивати вміння відрізняти погане від доброго, виховувати позитивне світосприйняття. Шляхом створення психологічних ситуацій вибору підвести учнів до розуміння важливості взаємодопомоги в колективі, сприяти створенню дружнього дитячого колективу. Виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.

Виховний захід відбувається в класі. На класній дошці вгорі написано назву виховного заходу та прилаштовані плакати з приказками та прислів'ями на тему «Доброта».

На дошці написаний епіграф без останнього слова, яке учні повинні назвати в кінці заходу.

"У цьому світі є тільки одна річ, перед якою належить

схилятися, це - геній, і одна річ, перед якою

слід упасти на коліна, це – (доброта)".

Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Артемівської міської ради Донецької області


РОЗРОБКА УРОКУ ЧИТАННЯ

«Тема: «Що живе в серці твоїм?»

4 клас

Підготувала

вчитель початкових класів

Захарченко К.Т.


Мета: формувати навички свідомого читання, залучити дітей до обдумування та обговорення питання «Для чого людині серце?» та «Що живе в серці твоїм?»;

- вчити дітей жити та діяти від щирого серця. Керуватись у житті чистими помислами. Творити добро і дарувати душевне тепло рідним людям, розвивати мовлення, творчу уяву;

- виховувати любов до ближнього, загальнолюдські цінності.

Обладнання: символ ідеального серця, дерево «сердець», виставка книг, портрет В.Сухомлинського.

На дошці епіграф.

«Найголовнішого очима не побачиш. Добре бачить тільки серце».

Антуан де Сент – Екзюпері.

Вислови на дошці:

«Щастя – це любов, тепло сердець».

«Все починається з любові, лише вона врятує світ».

«Не будь переможений злом, а перемагай

зло добром».

 

100poradЗа сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації 17 травня   2014 р. у Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57 відбулася остання у 2013-1024 навчальному році засідання Київських Студій гуманної педагогіки.

Тема Студій: «Сто порад учителеві» В.О.Сухомлинського.

Модератор - Зінаїда Хоменко, кандидат психологічних наук, заступник голови Київського міського центру ВАГП, науковий консультант і практичний психолог Фінансового ліцею м.Києва.

Лейтмотивом до роботи Студії став вислів із Маніфесту гуманної педагогіки: «Найбільша трудність у творенні гуманного освітнього світу знаходиться всередині нас самих».

В ході роботи Студії Зінаїді Іванівні вдалося розкрити слухачам працю В.О.Сухомлинського «Сто порад учителю», яку можна вважати дороговказом для кожного конкретного вчителя і для кожної школи, які стали на шлях духовного відродження, на шлях особистісно-зорієнтованого навчання на засадах гуманної педагогіки.

Для ефективності розкриття теми Студії слухачам було запропоновано працювати за таким планом:

1. Основи створення колективу.

2. Покликання до праці вчителя.

3. Здоров'я і духовне життя вчителя.

4. Світ дитинства очима вчителя.

5. Індивідуалізація навчання.

6. Організація навчально-виховного процесу в школі.

7. Мотивація навчання учнів.

8. Особливості навчання дітей у початковій школі.

9. Особливості навчання у середній і старшій школі.

10. Профілактика перевтоми учнів.

11. Система роботи з батьками.

12. Самопізнання і самовиховання як фундамент виховного процесу в сім”ї та школі.

Артемовская общеобразовательная школа І-ІІІ ступеней №7

Артемовского городского совета Донецкой области


Конспект внеклассного мероприятия

"Дорога к Доброте"


Подготовила

учитель начальных классов

Матвеева К.П.

Цель: Продолжать формирование представлений о доброте.

 

Задачи:

Образовательные:

1. Продолжать знакомить учащихся с понятием «добро», «добрый человек», «вежливость», с основными чертами доброго человека.

2. Закреплять знания о вежливых словах.

Воспитательные:

1. Способствовать формированию доброго и уважительного отношения к людям, умения видеть в каждом человека.

2. Формировать понимание необходимости уважения  личности каждого.

Развивающие:

Развивать творческие способности учащихся.

Коррекционные:

1. Способствовать коррекции психических функций детей.

2. Формировать навыки поведения, соответствующие принятым в обществе нормами поведения.