28 лютого 2013 року в м. Хмельницькому в Хмельницькій дитячій школі мистецтв (м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3а) для керівників галузі освіти відбувся одноденний авторський семінар (8 годин) Шалви Олександровича Амонашвілі «Гуманна педагогічна свідомість і педагогічна практика».

1–3 березня 2013 року в Хмельницькій дитячій школі мистецтв (м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3а) відбувся трьохденний авторський семінар (24 години) Шалви Олександровича Амонашвілі «Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі».

homХомич Світлана Олександрівна, Відмінник освіти України, вчитель-методист,

вчитель початкових класів ЗОШ №78,

співробітник Дніпропетровського обласного центру Гуманної Педагогіки ВАГП.

Форма: урок – роздуми (Азбука мудрості )

Тема 1-ої частини: Невичерпне вогненне джерело

Лейтмотив: «Дивний цей світ… і на рідкість дивна сама людина». Януш Корчак.

Стверджувальна ідея:  «Лише володіючи вогнем у власній душі можна запалити чужу душу». Леонід Леонов.

 

Брусенцева Олена Михайлівна, старший вчитель, вчитель початкових класів ЗОШ № 91,

співробітник Дніпропетровського обласного центру Гуманної Педагогіки ВАГП

 Форма: факультативне заняття – урок математики в руслі гуманно-особистісного підходу до учня.

Тема 2-ї частини: Множення на двузначне число.

Лейтмотив: «Математика –океан відкриттів і для величезного корабля і для крихітного човна.

Вивчати математику без розуміння і роздумів - марно».

 

homi

 

В чому полягає духовний гуманізм майстер-класу:

Співпраця і співтворчість вчителя і учня, спрямованих від серця до серця;

облагороджування душі Вчителя і Дитини;

вести дітей шляхом самовдосконалення.

mngk8 грудня 2012 року в Київському національному лінгвістичному університеті відбулася Міжнародна науково-громадська конференція «110 років від дня народження Ю. М. Реріха».

Мета конференції – висвітлення багатогранної наукової діяльності Ю.М. Реріха, видатного російського сходознавця, лінгвіста, філолога, мистецтвознавця, етнографа, мандрівника та надання нового імпульсу подальшому розвитку сходознавства та реріхознавства в Україні.
Організатор конференції: Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки.
Співорганізаторами виступили: Київський національний лінгвістичний університет, Інститут сходознавства ім. А. Ю. Кримського НАН України, Інститут філософії ім. Г.С.Сковороди НАН України, Інститут філології Київського Національного університету імені Т. Г. Шевченка, Хмельницький національний університет, Кримське відділення Міжнародного Центру Реріхів.
У роботі конференції взяли участь фахівці провідних наукових та культурних установ, вищих навчальних закладів України, Росії, США, аспіранти, студенти, представники громадських організацій.

bakh«Духовный гуманизм – основа целостного обучения. Моделирование урока биологии в 11 классе. Эволюция органического мира Земли. Главные  направления и возможные перспективы. (Что ждет Человечество в будущем?)»

Автор:

Бак Виктория Федоровна, учитель-методист, Отличник образования Украины, Рыцарь Гуманной Педаго-гики, учитель биологии УВК №11имАртема г.Артемовска Донецкой области, руково-дитель Артемовского Цент-ра гуманной педагогики, вице-президент Всеукраинс-кой культурно-образователь-ной ассоциации Гуманной Педагогики (ВАГП)

 

 Форма: урок-сотворчество

 Лейтмотив. «Любовь к будущему выращивает крылья» (восточная мудрость).

 Новое знание: используя программный материал по эволюции органического мира, обратить вигляд учеников на место человека в биосфере Земли. Используя выводы учених-космистов и новейшие достижения в области астрофизики, а также результаты урока, создать условия для совместного выдвижения гипотез о будущем человечества. Связать возможность светлого будущего человечества с уровнем его духовно-нравственного развития.

bakh1

Демонстрация приемов: создание духовно-нравственного пространства урока, в котором становятся возможными совместные размышления учителя и учеников, расширяют сознание и дают возможность выйти на новый уровень обобщений научных знаний, использование целостного подхода к преподаванию программного материала, при котором биологические знания и морально-этические рассматриваются в единстве и обращается внимание учащихся на личный внутренний мир.

Духовно-нравственный аспект урока: создание развивающей среды на уроке, в которой ученики задумываются над единством действия закона эволюции как во внешнем мире природы, так во внутреннем духовном мире человека, а также о личной мере ответственности за нравственное состояние общества